Posted 3 days ago

Anniversary Yesterday

The wife choose Tex-Mex for dinner. Oh Yeah. 

Posted 3 days ago

Waitress shirts at our local Tex-Mex joint for my Taco loving followers. “Taco is Spanish for TACO!!!!! lol

Posted 3 days ago

CT scan for my abdomen pains…

Didn’t help much, but came back showing some weird spot on my adrenal left side they wanna check in 6 mos, and an Umbilical hernia that’s teeny tiny and they said is non impactful so f*** that surgery. Then  2 other little things I have no concern about. I’m beginning to think it may be muscular, hormones, or just that I was over starving myself. Gained a couple pounds but overall my chart is on a nice downward slope even with that . Probably the diet was a bit insane before. lol. All in all, I am  happy with the tests though. No major hernia which would suck, good lungs. good gall bladder and all that other junk. Less fat than my “fat guy brain” thinks I have, and denser muscles than other ct scan pics on google images in my back and glutes and abs. Yeah buddy! I think I just need to sort of diet a little less hard and stuff. 

Posted 3 days ago

Saturday coffee with Carolans Irish Cream. A Recent years fall winter tradition. THE way coffee should be. Shit if its gonna be 50 in Texas mornings I need to start the day off on a bright note. 

Posted 3 days ago

gentlemansessentials:

Truth


Gentleman’s Essentials

Heck Yeah!

Posted 1 week ago

I’m guessing I paid less today than most of Ya’ll. Go Texas!

Posted 1 week ago

Fall is here.

Yesterday was likely the last day in the 90’s till April 2015 BOO!!!!!! We had giant storms and lightning and thunder all night and the outside is a mess. The trampoline was pushed by the wind like 20 ’ and the trash blew over all over the place, yuck. This week I backslid a few pounds because I have some intestinal pain and didn’t work out much. Saw a Dr. and shes sending me for testing to rule out gall bladder or hernias. I HATE EATING,  but I will because you gotta or some BS. lol Plus Iove everything fattening. I know I can lose the few more pounds I want, now I will focus more on my BF%.  

Posted 1 week ago

gentlemansessentials:

Good Day


Gentleman’s Essentials

Posted 2 weeks ago

Stable weight week

I lost a few ounces only this week but I was eating some more and taking it easy because I am not feeling so well.I’ve been having some abdominal pain in a couple places, and have an appointment with the Dr’s next Friday if it doesn’t go away on it’s own. I’m under 239 though and hoping to hit the 235 Dr. recommended weight by my birthday. It’s feezing in N. Texas, like 46 this morning WTF. Fall and winter suck because of the cold mornings. But the worst day in Texas is better than the best day anywhere else. lol Should be a great weekend. Get Fitter everyone. Have a great one. 

Posted 2 weeks ago

“Fox Force Five.” Fox, as in we’re a bunch of foxy chicks. Force, as in we’re a force to be reckoned with. Five, as in there’s one..two …three..four..five of us.
Pulp Fiction (1994) vs. Kill Bill vol. 1  (2003)